Повернення та сервіс


Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», поверненню підлягають усі категорії товарів протягом 14 днів з моменту покупки, які представлені в інтернет-магазині MobiS. При цьому вони повинні бути в належному стані (у тому ж, в якому при покупці), в оригінальній упаковці та з повним комплектом постачання, товар не використовувався та збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

У разі потреби у поверненні, ви можете звернутися до будь-якого з наших магазинів протягом 14 днів з моменту придбання товару і – за наявності товарного чека – здійснити повернення. Товар неналежної якості підлягає поверненню, ремонту чи заміні у разі виявлення заводського шлюбу протягом гарантійного строку.

У разі повернення товару ви можете отримати суму його вартості назад на картку, якщо оплату було здійснено онлайн карткою Visa/MasterCard (з вирахуванням комісії платіжної системи) або готівковим розрахунком. При цьому транспортні витрати пов'язані з поверненням з вини інтернет-магазину MobiS , оплачує також магазин. Всі інші витрати лягають на покупця.

Здійснення повернення товару може бути реалізовано зручним для вас способом:

- поштовий оператор;

- повернення в роздрібному магазині;

- кур'єрська доставка.

Ми здійснюємо гарантійний та післягарантійний ремонт техніки. Пунктами прийому є усі роздрібні магазини MobiS.

Діагностика техніки займає до 14 робочих днів. Ремонт займає до 30 робочих днів, не враховуючи часу діагностики.

Умови гарантійних зобов'язань згідно із Законом України про захист прав споживачів наведені нижче.


*під час військового стану терміни сервісного обслуговування можуть бути збільшені"


Контакти:

Центр обробки скарг та пророзицій:Довідковий центр з повернення:
‎+38(095)078-38-30

‎+38(095)078-38-30

Физична адреса: вулиця Космічна, 21а, Харків, Харківська область, 61000