Доставка та оплата

Наразі ми пропонуємо кілька варіантів доставки та оплати замовлень і працюємо над їхнім збільшенням.

Оплата

Онлайн-оплата під час оформлення замовлення (передплата):

  • Банківською карткою Visa/MasterCard через систему миттєвих платежів
  • За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay

Зверніть увагу!

Здійснити онлайн-оплату можна тільки з карт українських банків або їх прямих партнерів. Згідно з правилами платіжної системи в оплаті може бути відмовлено в разі, якщо операція буде розцінена як ризикована.

Для отримання товару, оплаченого онлайн, необхідно пройти SMS-ідентифікацію за номером телефону отримувача замовлення.

Оплата при отриманні замовлення (післяплата)

Оплата карткою чи готівкою здійснюється при отриманні товару, після перевірки його цілісності та комплектності.

Доставка

Службу доставки ви вибираєте самостійно на етапі оформлення замовлення товарів, які знаходяться в "Кошику".

Після відправлення замовлення ви отримаєте на електронну пошту/у месенджер/на телефон повідомлення з інформацією щодо отримання посилки з товаром.

Варіанти, терміни та вартість доставки визначає вибрана вами служба доставки ("Нова пошта", "Укрпошта" тощо).

Доставляються посилки по території України між обласними центрами (без урахування дня відправлення) зазвичай у строк:

  • "Нова пошта" — до 3 робочих днів;
  • "Укрпошта" — до 6 робочих днів.

Доставка сплачується клієнтом за тарифами служби доставки.

Розрахувати вартість можна на сайті: ”Нової пошти” або “УкрПошти”.

Замовлення з доставкою через "Нову пошту" та "Укрпошту" приймаються згідно з графіком роботи цих компаній (його можна знайти на офіційному сайті кожної з них).

Забрати своє замовлення ви можете у вказаному вами пункті видачі служби доставки у вашому місті. Для отримання посилки необхідно пред'явити паспорт (або водійське посвідчення), назвати номер відправлення (трекінг) та оплатити вартість доставки.

Перевірити терміни прибуття та вартість пересилання можна на сайті служби доставки за номером експрес-накладної (ЕН).

Компанія, що здійснює доставку, повинна повідомити вас за допомогою SMS про точний термін доставки вашого замовлення.

Перевіряйте товар під час отримання посилки

Будь ласка, перевіряйте своє замовлення під час отримання в пункті видачі, а саме: пакування, збереження товарного вигляду та властивостей товару.

Ми впевнені в якості своїх товарів та їх пакування, але не виключаємо випадків несумлінного ставлення до роботи працівників служби доставки, а також впливу форс-мажорних обставин.

Тож якщо ви виявите дивне чи пошкоджене пакування, уважно перевірте в пункті видачі вміст посилки в присутності співробітника компанії. Інакше буде неможливо пред'явити претензії щодо якості пакування та транспортування.

Просимо також перевіряти отриманий товар на наявність механічних пошкоджень або неповну комплектацію відразу при отриманні. У разі виникнення будь-яких проблем з посилкою зв'яжіться з нами!

Отримуйте посилку своєчасно

Будь ласка, не зволікайте з отриманням посилки, щоб не витрачати гроші на платне зберігання.

Після прибуття у відділення "Нової Пошти" посилка зберігається безплатно 7 днів. "Укрпошта" безплатно зберігає поштове відправлення до 30 днів.

Шановні клієнти! Усі питання щодо оплати, доставки та формування замовлення ви можете обговорити з нашими менеджерами.

Якщо ви хочете отримати детальну консультацію щодо умов, будь ласка, обирайте найзручніший для вас канал спілкування в розділі "Контакти" — пишіть або телефонуйте нам. Ми з радістю допоможемо!